איך הצליח כתב ערוץ 10 לבטל את החנייה של ציפי לבני?

ישראל פריי No Comments on איך הצליח כתב ערוץ 10 לבטל את החנייה של ציפי לבני?
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת הכנסת ציפי לבני מתגוררת בשכונת רמת החייל בצפון תל אביב. מחליפתה בתפקיד שרת המשפטים, הגב' איילה שקד עברה להתגורר ברחוב סמוך, אך לפחות על פי השלט שברחוב, נראה כי התפקיד נותר דווקא בידי לבני.

הכל החל כששכנים התלוננו בפני גיא לרר, כתב ערוץ 10, על כי החנייה הסמוכה לביתה של לבני נותרה שמורה, כשתמרור מתנוסס מעליה: "שמור לשרת המשפטים". אלא שלבני כבר זמן רב אינה שרת המשפטים, ומצוקת החנייה של השכנים גדולה.

השכנים סיפרו לתחקירן התכנית כי החנייה נשמרת באדיקות, ומשמשת את בני המשפחה, הנוסעים במספר כלי רכב, ושהחנייה הביתית הבודדה בוילת חברת הכנסת לא מספיקה עבורם.

למרות מצבו הכלכלי הבלתי משופר של הערוץ, הסתכן הכתב בחניית רכבו בחנייה המסומנת, ומצלמה תיעדה את הפתק שהצמיד בעלה של החכי"ת, ולאחר מכן את הזמנת המשטרה – שסירבה לתת דו"ח – ואת הגרר שלקח את הרכב למגרש הנגררים העירוני.

אף אחת מהרשויות – כמו הכנסת, או העירייה – לא הצדיקו את התמרור ואת הגרירה, דבר שאילץ אותם להכריז באופן רשמי על אכיפת חוק הוגנת ושוויונית בחניית ביתה של שרת המשפטים לשעבר. "מדובר בטעות – הסימון חודש באופן אוטומטי ויימחק מידית", אמרו בעיריית תל אביב לערוץ 10.

ומטעם ח"כ לבני נמסר לערוץ 10: "הסדרת השלטים היא בסמכות העיריה, ששמה את השלט לבקשת האבטחה של משרד המשפטים והיא גם האמורה להסירו. כשלבני עזבה את משרד המשפטים היא הוציאה תו חניה אזורי וחונה ברחוב היכן שאפשר ובהתאם לחוק. בעקבות הפרסום המוקדם, התברר כי שכן אחר דיווח בתום לב על הרכב בחניה כרכב חשוד ולכן נגרר ללא קשר ללבני".



0 תגובות